Stare powiedzenie radzące, aby nie oceniać książki po okładce jest nam powtarzane już od wczesnego dzieciństwa. Zazwyczaj przypominamy sobie o nim wówczas, gdy zdarzy się nam zbyt szybko wydać opinię o ludziach, których do tej pory nie znaliśmy. Nie zaszkodzi jednak, jeżeli będziemy mieli je na uwadze i wówczas, gdy staniemy w kolejce po kosmetyki, badania marketingowe potwierdzają bowiem, że czasem opakowanie ma dla nas większe znaczenie niż to, czy producentem kremu lub perfum jest uznana firma taka, jak choćby Oriflame, czy raczej tajemnicy producent, którego nazwa niewiele nam mówi.

Zarówno kosmetyki które produkuje firma oriflame, jak i produkty polecane przez inne wiodące firmy imponują pięknymi opakowaniami, skoro bowiem klientki przywiązują do nich tak dużą wagę, trudno, aby producenci rezygnowali i z tej formy zabiegania o ich względy. Pamiętajmy jednak, że tak naprawdę interesuje nas nie opakowanie, ale jego zawartość, zanim więc zdecydujemy się na zakup kosmetyku upewnijmy się, że jego rozmiar jest adekwatny do jego opakowania. Umieszczanie niewielkich produktów w dość dużych pudełkach to dość popularny chwyt marketingowy z powodzeniem wykorzystywany od dziesięcioleci. Jako świadome konsumentki nie powinnyśmy więc dać się na niego nabrać. Duże znaczenie ma i to, że na pudełku powinna znajdować się nie tylko informacja o składzie kremu lub pudru, ale również dane dotyczące terminu jego ważności. Wiele kobiet uważa, że kosmetyki to nie żywność, a więc mogą być używane latami, wypada jednak pamiętać, że po upływie terminu ważności efekty ich oddziaływania na nasze ciało mogą okazać się dalekie od ideału i niezgodne z naszymi oczekiwaniami. Warto sprawdzić i to, czy opakowanie jest szczelnie zamknięte, niekiedy bowiem okazało się, że kosmetyk stracił na wartości przez niewłaściwe magazynowanie.oriflame

Podobne Wpisy: